Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU ...8 Mei 2011
khas buat ibunda tercinta...Pn. Ainiah Hj. Arshad


Mak...rindunya kat mak!!!...terima kasih mak sebab jadi mak saya...( skemanya ayat aku...hihi)..esok ada exams so nak wish awal2...
Besar jasa mak menjaga & membesarkan kami 7 beradik...Semoga mak sihat , panjang umur, murah rezeki & berada dalam lindungan Allah s.w.t. sentiasa...semoga kami 7 beradik juga jadi anak-anak yang baik kepada mak...& abah juga...

Lina & Lia..Selamat Hari IBU jugak la...jadilah 'the best mum in the world...'

'Aku' tukang pegang botol anak orang je..huhu


Assignment...exams....

Seminggu dua ni sungguh penat tahap gaban... tido jam 3 pagi dah jadi rutin...brhempas pulas nyiapkan assignment...kat skolah mata rsa nk trtutup je...tapi gagahkn jugak bukak mata..
( hissh..x gamak aku nk tido kat sekolah...budak2 skolah je spesis tido kat skolah kan...)..tapi yang bahayanya time drive pagi2 p skolah tu pun mata punya lah berat...huhu..

Mggu lepas dah exams paper LDP..esok paper Penyelidikan plak...malam nih baru nak pulun study...tak tau ar masuk kepala ke idak...(macam tak mau masuk je...hihi..)
Tapi siyes gilerrr la aku cakap...memang penat ar blaja smbil keje ni...boleh patah semangat nk teruskan sampai abis...tapi dah org keliling kiri kanan x putus2 bagi semangat so dgn semangat orang keliling tu je la aku gagahkan juga meneruskan perjuangan ni...kalau ikut semangat aku...rasa dah nak tumbang dah...So terima kasih la kat semua yg bagi semangat kat aku yg dah hampir ilang semangat ni...opps..silap..semangat ada..tenaga fizikal & mental je macam dah abis...banyak tenaga nak pakai wooo...tenaga nak study..tenaga nk cari bahan..tenaga nk wat assignment...tenaga nk brjaga smpai 2-3 pagi...tenaga nak drive ulang alik p tempat kuliah...

p/s - wish aku dapat jawab paper esok walaupun study skit je...(buleh gitu...hihi)..

No comments:

Post a Comment