Tuesday, April 19, 2011

SPEAKER????

What???Petang semalam aku punya GKB Bahasa call.."minta ngko pegi SMK Seri Bali jadi speaker Pertandingan Bahas ala Parlimen peringkat daerah..."..Adeh!!!...tapi biasa la aku kan...x reti nak tolak2...hantam saja la labu walaupun sebenor2nye malas nak keluar sekolah...lg satu mna la aku prnah wat kerja speaker nih..!!!So ari ni aku p la Sri Bali..sib baik skolah tu dlm 300 meter je dari umah aku ni...sejuk skit ati ...x pyh ar drive jauh2...jln kaki pun bleh smpai..hihi...So mlm aku lyn la net cari skrip..sib baik ada so lega byk la...ye la kalu tak trpksa sedia skrip la plak...

Dipendekkan cerita ari ni jadi speaker untuk 2 peringkat...suku akhir belah pagi ngan separuh akhir belah ptg...Esok pagi plak untuk pkt akhir...Maknanya 2 ari la aku keluar sekolah mggu ni...walaupun ini tugas tapi aku ni jenis lebih suka p skolah..dari awal bulan 3 ari tu mmg satu minggu 4 ari je aku kat skolah sbb tiap2 selasa keluar utk meeting dll berkaitan pusat sumber...ni next week selasa ngan rabu mbe kuar utk lawatan guru perpustakaan & media ke KL plak...asyik ke hulu ke hilir....walhal exams dh start 30 hb ni...Huwaaaa...mana assignment yg brsusun nk kena hantar lagi...bleh koma gini...kalau letih tu x tau nk ckp dah...rsa nk berenti je blaja ni..rasa badan x bleh nk bwak dah...fizikal & mental sudah penat...huhu...

Bila dah penat2 gini aku jadi rindu kat kampung...kalau la kg tu dlm sejam je. drive...dh lama aku balik...aku rindu kat mak..abah...adik2 ngan anak2 sedara aku...rindu nk borak2 dgn dorang...rindu nak relax2 tanpa fikir apa2...start kete p shopping ke...makan2 ke...seronoknyaaaa....

p/s- tgh2 taip assignment nih sempat lg aku menaip kat blog ni...haha..saja lepas tension...ni x tau la nk tido pukul bape..yg pasti assigment paper MPF1583 mesti siap mlm ni..oppss..ntah2 pagi ni..(bleh caya ke???..ntah2 trtido dulu...hihi..)




No comments:

Post a Comment