Monday, June 21, 2010

SELAMAT HARI BAPA....

Rasanya belum terlewat nak ucap Selamat Hari Bapa kepada abahku En.Adnan @ Abdul Khair bin Hj.Hassan..dah wish kat umah ari tu so kat blog buat siaran tertunda..

Abah...
emmmmmm...kalau cerita pasal abah rasanya x boleh abis...siapa2 pun akan cakap abah diaorg yang paling 'best'..paling'world'..Sama ar kita...hihi.

Sbb apa abah best?..antaranya sbb abah...
  • cari rezeki bagi membesarkan aku adik beradik..(keje ldg sawit..mau tak penat..menitik peluh ke bumi...)
  • suruh aku adik beradik belajar rajin2..(sbb abah kata harta cari sendiri...abah ada tanah 10 ekar je..)..alhamdulillah skg aku pun dah berjaya..ada ar jugak harta umah ngan kereta..hihi..
  • sanggup ke hulu ke hilir hantar/jemput aku adik beradik time belajar dulu..cakap aje ke negeri mana..abah sentiasa bersedia..(abah suka bebenor kalau dapat drive...)
  • dulu2 abah garang...(aku rasa sbb tu aku jadi 'orang'...)
  • tak kedekut duit..(dgn mak je abah liat..aku rsa sbb abah tau kami bg mak duit lebih drp abah..sorry bah,mak kan suri rumah..hihi..)
  • tolong uruskan 'renovate' umah aku...
  • dan lain2 lagi...
Anyway..sebagai anak aku rasa byk salah & silap aku kat abah..jadi aku minta maaf byk2 kalau ada tutur kata dan tingkah laku aku yang menyinggung dan menyakitkan hati abah...semakin abah meningkat usia ni pun abah makin sensitif..lagi la abah cepat terasa...huhu...
Aku doakan abah dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki & sihat sentiasa.Sesungguhnya aku SAYANG BANGAT SAMA ABAH...
Aku juga berdoa agar aku sentiasa menjadi anak ABAH yang baik...

No comments:

Post a Comment