Wednesday, June 30, 2010


INI BUKAN PERTANDINGAN MELUKIS KAT TADIKA....TAPI...

Ini anak murid aku yg malassss tahap gaban...
Folio kerja kursus Geografi tu aku dh bagi 2 bulan lepas...hari2 time masuk kelas ingatkn diaorg supaya siapkn keje tu sbb tinggal nyalin je..(patutnya bagi kat aku je markah...sbb aku yg cari bahan..)..Due date dh bagi...bila smpai masa dok mcm2 alasan...esok la...esoknya mintak..esok lagi...aku ingat kalau dok bagi peluang mau thn depan deme ni anto kerja kursus tu...Last2 tadi suruh dak 10 ekor ni turun buat kat astaka perhimpunan...(bukannya ada apa2 perasaan pun tu...siap meniarap segala...)..pagi ni gak ar deme baru sibuk nak photostat bahan yg aku dh edar 2 bulan dulu...kalau ikut hati mau je aku bagi sup selipar jepun sorang2...kot2 lepas hirup sup tu mau jadi rajin kan...

p/s-esok apa benda la agi nak hadapi kat skolah tu????Ari2 rsa nak makan org je..

No comments:

Post a Comment