Friday, May 7, 2010

Masih mencari...

Hahaha..tajuk suspen..tapi sebenarnya mmg aku masih mencari...mcm2 aku cari...tapi 2-3 ari ni mmg trdesak betul dlm pencarian yg satu ni...RUMAH SEWA...Arghhhh....tensionnyeeee...masa ada smpai cuti sekolah ni je pastu tuan umh nk dok balik umh dia ni..Ironik betul sbb aku baru je dpt kunci umh yg aku beli kat Pahang tu...ramai plak dh tanya2 kalau nk disewakan..alih2 aku kat sini plak melilau kena cari umah sewa...kalaulah boleh mmg aku nk angkat je umh aku pindahkn ke sini...Emmm..kalau ada jin buleh ar kot..hihi.. So dua tiga ari ni tiap2 ptg smpai ke malam meronda kawasan perumahan kat Chaah - Labis.Kelakar gak sbb bwa kete slow smbil meninjau2..(dh mcm ciri2 org nk pecah masuk umah ar plak..haha..)Letih + boring x pyh ckp ar...masa ada 3 mggu je lg...ntah ar..harap2 ada tmpat berteduh..ye la x kan nk tido dlm khemah kot..SIANNYA AKU...hUWAAAAA...

rumah idaman....hihi..idaknya dapat sebeso gini...


SELAMAT HARI IBU...9 Mei 2010

M-O-T-H-E-R

"M" is for the million things she gave me
"O" means only that she's growing old
"T" is for the tears she shed to save me
"H" is for her heart of purest gold
"E" is for her eyes,with love-light shining
"R" means right,and right she'll always be

Put them all together,they spell 'MOTHER'...

Buat mak...Puan Ainiah Hj.Arshad...
sesungguhnya terlalu besar pengorbananmu membesarkan kami anak2mu.
Moga mak panjang umur,dikurniakan kesihatan yg baik, dimurahkan rezeki..serta dalam lindungan Allah s.w.t sentiasa...
dan semoga kami menjadi anak2 yang baik terhadapmu sampai bila2...AMIN.

sAyaNG mAK...

No comments:

Post a Comment