Tuesday, May 11, 2010

AKHIRNYAAAA.....

Pencarian rumah sewa berakhir sudah...walaupun mahal gilerrr sewanya..tapi ini je lah umh yg menepati kehendak kitaorg...mana idaknya nak umah 3 bilik semua ada tingkap..tempat parking nak yg boleh masuk 3 kereta...so umah ni kira menepatilah ciri2 tu..bilik ada 4..tempat parking 2 kete lagi tumpang garaj tuan umah kat sebelah tu..sbb dia x duduk sini..hihi...selamat kete drp ujan & panas...Sewa mmg rasanya tarap 'bukit antabangsa' versi Chaah la...ye lah kalau kat bandaraya logik ar sewa 6 ratus ke atas ..ni pekan kecik je...huhu..anyway pejam mata je la..keselesaan punya pasal...

So 30 Mei ni mula pindah...skg ni patutnya dah sibuk mengemas apa yg patut..tapi aku x kemas apa2 pun lg..biasa ar..aku ni jenis last minute..barang2 ni nmpak je sikit tapi bila nk kemas baru ar rasa 2 lori pun x muat...tapi aku dah plan nak 'culik' budak2 asrama..nk suruh depa tlg angkut barang..hihi..plan baik punya...

inilah rumah sewanya...

SESI FOTOGRAFI LAGI....

Minggu ni Selasa ngan Khamis sambung buat sesi fotografi majalah sekolah...aku benda aku suka buat x de hal punya...penat pun penat la...(penat menjerit..full volume..)..bukan senang nak bg deme ni ikut time..lagi satu penat tunggu cikgunya...bdk dh ada..cikgu lum smpai..cikgu dh sampai..budaknya plak ilang...macam2 adaaaaa...

ni kelab 'suka hati'..dah lmbat ngat nunggu cikgunya..last2 aku yg duduk brposing...

ari ni sesi fotografi dibantu oleh Aliz...

tukang sibuk...

No comments:

Post a Comment