Wednesday, October 7, 2009

sALam,
Heheh...kan aku dah kata..blog aku nih nmpk gayanye cam projek tukun tiruan..minta mahap ar ye..terutama kat adik2 aku yg aku sure kalu ada masa mesti masuk blog aku nih..tapi x nmpk apa2 perubahan pun..pas tu ayat korang mesti.."dah agak dahhhh......"

Aku dh ckp aku busy sokmo..ntah buat ape pun x tau..kat sk0lah busy..kat umh lg busy..busy tido ngan tgk tv..heheh..

La ni,dak2 tgh PMR.Dorang yg exams,aku yg cemas..aku ngajo BM ngan Geog. Smlam paper BM dah jalan..depa kta OK..jgn kiok udah ler..jd mimpi ngeri aku lak nnti. Nih esok paper Geog, kalu BM tuh aku ajar kelas paling depan..kira tahap keyakinan aku tinggi skit ar..Kelas Geog,dpt kelas paling ujung...huhu..aku ckap tembak je ar antara A,B,C ngan D tuh...mna idaknya dak kelas ni time kita ngajo..dalam 2 saat je dh lupa apa yg di ajar..tu belum masuk yg x faham bhsa melayu..x kan aku nk translate ke bhasa mandarin kot...lu pikir la sndiri...

Banyak yg aku nk cerita kt korang tapi nih dh kul 3.15pm.Nak balik dah..esok2 je ar aku update blog tukun aku ni yeeee....

2 comments:

  1. kak, patutnye title blog nih 'tukun tiruan'..hahahah..

    ReplyDelete
  2. x baik ko ckp gitu..walaupun hakikatnye mmg 'tukun' pun..heheh

    ReplyDelete