Friday, October 23, 2009

Korang penat..aku pun penat gak...

Lagi nak abis sekolah..lagi penat...banyaknyeee keje nak dibuat..kalu dulu2 (10 thn dulu ar) time ujung tahun bila bdk2 dh abis exams leh gak lepak2 tapi skg ni perghhh!!!sampai ari last sekolah still wat keje..x caya tanya ar mana2 cikgu..betulll..x tipu punya...

Kalau ikutkan aku yg ngajar F3 je mmg ar dah x masuk kelas ( best gak kan ngajar F3 je..paling awal dapat cuti mengajar..heheh)...tapi program dak2 lepas PMR macam2 ada...tapi aku huhu...jarang ikut sama..minta maaf ar cik kaunselor..bukan x bg kerjasama tapi keje aku kat library tu berlambak2..

Semalam buat Majlis Penghargaan & Jamuan Akhir Tahun Pengawas PSS...ok ar..majlis pun sempoi je..Ingatkan boss x de..so x de ar pakai protokol sgt..tgk2 dia x jd p kursus...bantai sajalah labuuu...trkurang trlebih tu minta maaf ar ye boss..( boss aku ni bab protokol skema abis...nmpak gaya aku yg abisss..huhuhu ).



Cikgu Yusof (kiri) : Panjangnyeee ucapan...(dalam ati)
Boss (tengah ) : Bla..bla..bla..(aku punya suka ar,dlm ati gak)
Cikgu Zahid,GPK1(kanan) : Ntahnyee..buleh trtido aku dibuatnyee (dalam mimpi)

Budak2 : x kisah ar...janji makangggg!!!

Anyway..aku puas ati sbb dari awal smpai abis majlis dak2 pengawas PSS bg kerjasama tanpa berbelah bagi..dari peringkat perancangan..persiapan tempat..makan..kemas balik...semua aku kasi markah penuh ar..tahniah..tahniah!

Buat semua pengawas PSS F5,korang mmg best gilerrr...byk sgt2 tolong aku..tanpa korang siapalah aku..eceh!
Aku ucapkan jutaan terima kasih sbb korang sentiasa brsedia mengorbankan masa & tenaga buat keje2 kat library nih..trutama bab proses semua bahan masuk ke sistem automasi...pas tu sejak tahun lepas 2 kali PSS terlibat dgn projek renovate..korang pun byk brsusah pyh jadi buruh mengangkat, memindahkn dan menyusun semula segala bahan/alatan dalam PSS nih..kalu nk aku balas dgn wang ringgit mmg x dapat ar..Anggap je lah ini semua sumbangan korang kepada sekolah kan..byk pahala tuh...

Apa2 pun aku sentiasa doakan korang dapat kejayaan cemerlang dalam SPM nanti..than suatu ari nanti semuanya akan menjadi manusia yg berjaya...dapat keje2 best drp aku pun x pe..tumpang bangga lagi ada...


Pengawas PSS F5 2009 - Ammar,Sahwal,Siaw An,Dick Kiee,Yen Ling,Mi Mi,Zubaidah,Hui Ting,Ing Meng,Si Yi,Pei Yao,Ay Ling

Me ngan semua pengawas PSS sesi 2009

p/s - Apa khabar bekas pelajar2 aku kat SMK Bkt Mendi,Triang,Phg???Dah dekat 9 tahun meninggalkan sekolah tmpat aku posting ni...TQ kepada yang masih menghubungi aku...Semoga semuanya dah berjaya menjadi 'orang'.

1 comment: