Sunday, January 16, 2011


Belajar....mengajar...belajar...mengajar....

  • Hari ni start kuliah sem.2...maka bermulalah hari2 aku dgn xtvt belajar dan mengajar 7 ari seminggu....bermulalah dgn tugas2 mencari bhnnya..buat power pointnya.. than presentationnya (time wat pembentangan la yg plg aku jaki..hihi)...penatttt...
  • Semester ni amik 3 paper;
UHF 6033 Dynamics of Leadership.
MPU 1024 Kaedah Penyelidikan dalam Pendidikan 1.
MPF 1583 Latihan dan Pembangunan.
  • Aku rasa paper Kaedah Penyelidikan la paling mencabar minda aku kot..sebab dulu time wat first degree dh pernah amik paper gini..penin kepala aku...ni kalu tahap master lagi penin la agaknya....huhu..
  • Result semester lepas...alhamdulillah dapat pointer 3.67....harap2 sem.ni still 3.5 pointer ke atas la ye...berjuang abis2an...chaiyok!cyaiyok!...(x sia2 aku makan buah kismis smpai abis 1 balang time exams ari tu...haha..mana idaknya org makan 3-7 bijik sehari..aku sekali mkn segenggam...dh trlebih dos agaknya.. tu yg tetap ada fakta dh baca tapi x ingat time exams tu..kalau tak mau dpt 4 .00 pointer gamaknya..kui..kui...)
  • Sebenor2nye,kalau ikut ati aku malas dah sebenarnya nak blaja lagi sem ni dan sem2 akan dtg ..byk yg terbuku kat dlm ati aku ni...tensionnnnn gilerrrr babasssss!!!!!...aku mesti kuat..MESTI!!!...
  • Aku akan selalu pujuk ati aku...x pe..x pe..thn depan abis la..pejam celik..pejam celik..abis la thn ni...thn dpn kira 1 sem je lg...bulan 5 thn 2012 kira merdeka la...yehaaaa!!!..(jauh lagi la plak bln Mei 2012 tu...huwaaaa...).

p/s - pejam..celik..pejam..celik...lerrr baru first day p kuliah...ada 19 ari lagi...9-5 pm...sbtu-ahad...

No comments:

Post a Comment